Dalarna på onsdag, så här såg det ut i augusti:

Som jag har skrivit ett antal gånger så ska vi till Dalarna på onsdag till söndag.

Så här såg det ut i augusti på vår resa till Dalarna och när vi väl var framme, tog flera 100 bilder men ha valt ut ett par åt er:

image123
På vägen upp till dalarna.

image124
Ella sov i mitt knä halva vägen upp eftersom buren var ny för henne.

image125
Sen åt vi på restaurang efter vägen, Ella tog alla med storm =).

image126
Så här såg det ut efter vägen.

image127
När det inte var så långt kvar la jag in Ella i sin bur, hon fattade inget eftersom hon var såå trött.

image128
Jag hade tråkigt i bilen så jag lekte lite med kameran =)

image129
FRAMME

Kanske gör ett till inlägg där jag visar bilder från dom dagar som vi var där i augusti om jag orkar vill säga =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0