Dödstrött

Imorse skulle jag hinna lämna Ella hos min mamma innan jag skulle till jobbet och jag hade räknat med att åka hemifrån ca 5 men jag kom inte iväg fören vid 5.15 vilket inte var så bra så jag fick stressa för att hinna till jobbet 6.00 men jag var på jobbet då :) vilket var tur. Väl på jobbet gick allt bra men när ens kollegor börjar komma så fick man bli kallad Pippi *NEEEEEJ* jag hade två låga toffsar inte alls Pippi style men Hasse tyckte att jag passa i det o att de var fint så de var bra, haha.

På fredag blir det kräftskiva hos mamma, ska bli kul :). Tror jag ska slänga mig i sängen en liten stund innan det är matdags och M kommer hem..

Adjö ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0