Body Pump

Oj såå hårt jag körde idag på body pumpen, är helt slut efter träningen. Har tryckt i mig en GI-macka med keso och tomat, en stor skål med vaniljyoghurt (låglaktos) i den hade jag pumpakärnor, banan och torkade aprikoser + lite kanel och sedan ett stort glas med apelsin juice, mycket gott var det =) efter träningen åt jag ett litet packet med russin och drack vatten.

Ska snart lägga mig för jag e såå trött och imorrn ska jag övningsköra lite i stan sedan ska jag plugga matteb resten av dagen. Inte så jätte rolig dag men det får gå endå =).

God natt!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahaha, ja det finns ju en del färger att välja mellan :)

2008-03-26 @ 21:50:50
URL: http://isadesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0