Bilder från lilla semester helgen

Orkar inte skriva så mycket så jag lägger upp några bilder istället :) med lite text under dom istället.


Ella med sina kompisar Svea och Lollo..


Ella och Svea..


Ego jag :D


Ella hade fått häng :D
hehe höll på att skratta ihjäl mig när hon kom och gick så här med sitt tikskydd.


Gänget myser i soffan


Så söta


Ella tar en tugga av Lollo


Lollo käkar upp Ellas huvud :)

Några höst-bilder på Ella:









EGO (hade tråkigt i bilen, hehe):






Det var våran helg, tyvär så glömde jag kameran hemma när vi var på marknad m.m. :( men jag tog några kort iaf.

Nu blir det sängen eller först ska jag röja i köket sen ska jag sova :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0