Torsdag





Idag skulle jag till frissan kl 9 men när jag kom dit så fick jag veta att hon var på nagelutb. och hade försökt ringa mig men inte lyckats så jag fick gå hem igen och krypa ner i sängen för jag kom i säng kvart i 3 i natt för jag hade bar uppe på lilla herrgården och idag ska vi ha bar nere i vinterträdgården så det lär bli lika sent om inte senare idag :/.

Imorgon åker vi till dalarna hela helgen och åker hem på måndag, ska bli skönt. M fyller år på tisdag men då är jag i sthlm så vi tänkte fira honom i helgen :).

Nä nu ska jag packa, städa, underhålla Ella :) och försöka hitta något gott att tugga på..

Kram och trevlig helg på er där ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0