Jomen tjena

Har inget att blogga om igentligen men kan väll babbla lite om min dag eller nått.

Jag, M och Ella drog till Uppsala idag en liten stund. Vi käkade glass och satt ute, vi hade bara några små ärenden inget speciellt. Sedan har vi bara haft en myskväll med tacos, godis och film. Igår var vi och stor handla m.m. och jag köpte ett par nya solglasögon på glitter och ett par vita tygskor för 79:- billigt värre. Visar kanske bild en annan dag eller nåt... På kvällen var jag med Sara, skit kul var det och jag kom väll hem vid halv ett tror jag =).

På onsdag åker vi till Dalarna och kommer hem på söndag igen, kul. Gannska lång resa med bil men vi får väll rasta och hälsa på M's syster på vägen upp.

Det är nog ingen ide att jag skriver vad jag ska göra imorgon för alltid när jag skriver att jag ska plugga så skiter jag totalt i det för att jag HATAR matteb men jag har faktiskt prov på måndag så det är sista dagen att plugga på men jag lovar inte att jag gör det för de. Men be eller nåt för mig på måndag kl: 9.00 att jag klara provet med ett G för jag ORKAR inte göra omprov jag dör nog häldre tror jag..
 
Trevlig lördag kväll på er sockerflingor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0