SNÖ

Fy vad less jag blir, kan det inte bli sommar iaf vår ingen mer snö TACK. Jag har kjol på mig idag och jag skiter i om det är snö och kallt jag ska ha VÅR och det är NU =).

Ska snart käka lunch och bege mig till skolan för att ha matteb, blää. Ikväll ska jag och M iväg, ska bli riktigt kul =), tror jag håller det som en hemlis så länge tills jag vet lite mer, hehe.

Ella och jag har börjat klicker-träna, vilket är super skoj och Ella är väldigt lättlärd. Ska försöka gå unghundskursen innan sommaren är slut men just nu passade inte tiderna med jobbet =(. Men hon skulle se om det fanns intresse och kanske ordna någon i sommar som passar oss =). Annars får vi vänta tills det passar med mitt jobb.

Igår var jag på bodypump, sjukt jobbigt var det men jag ökade lite vikter på några muskelgrupper men nu ska jag nog hålla mig på samma ett tag så jag inte ökar för fort.

Imorgon ska jag jobba på mitt gamla jobba, fårse hur det går. Trivs inte så jätte bra där men pengar behöver jag =).

Puss & hej!

Kommentarer
Postat av: julia

åh. vad kul att det går bra med klickern!

2008-04-11 @ 16:44:33
URL: http://julia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0