Underbart väder

åhh så underbar dag vi haft =). Jag och mamma har planterat massor med blommor till både henne och mig. Vi käkade först lunch tillsammans med M sedan åkte han hem på sin MC. När vi var klara med blommorna tog vi en varsin glass och satte oss i solen och njöt. Sedan tog jag en lång promenad med Ella och Trixie till en stor gräsmatta eller vad man ska kalla det och släppte dom. De hade jätte kul och sprang runt m.m. Men jag glömde såklart kameran hemma =(.

Tror denna vecka blir lite lugnare en förra så jag ska nog ha tid att blogga lite mera. Jag hoppas att vädret håller i sig så jag kan sitta på balkongen och njuta.

Har längtat hela helgen efter att få träna, imorgon är det sista vattengympan för denna termin =( men jag ska köra något annat pass på måndagar nu under sommare fårse vad det blir. Tisdag blir det body step och onsdag body pump, WooHoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0