Hemma från julfirandet

tjohej!!

Igår kom vi hem från dalarna men direkt när jag kom hem var det bara att sätta sig i bilen igen och åka till jobbet. Ska jobba fram till 1januari sen är jag ledig 5dagar :).

Här kommer massa blandade bilder från dalarna, det tråkiga var nog att jag inte fick några kort på när vi åkte spark och Ella sprang brevid. Himla skoj var det iaf :).


Mys i soffan


:)


Nere vid siljan


Ella


Ella tänkte ta ett dopp


I skulle hon :)


Men usch så kallt, hehe




Så fin




Ego


Ego


Ego




Ella har sina julklapapr på sig :)


Så söt, självklart fick Ella leksaker och massa med godis också men även kläder och halsband :)


Jag och Ella stångas :)


Julmiddagen avklarad


Trötta efter all mat


Trött prinsessa

Nej nu ska jag snart iväg till jobbet men jag hoppas ni har haft en bra jul och får en trevlig helg. Puss&Kram!

Ps. tack för alla fina julklappar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0