Seg

Snart ska jag göra mig i ording och åka och jobba eller jag ska  åka vid 15 men jag ska hinna duscha och käka lunch tills dess :). Blir så seg när jag börjar så sent, ligger och sover till kl.10-11 och Ella tycker ju det är underbart, en riktig slöis :). Vi ska nog ta en promenix snart fast det är inte så trevligt väder :( har regnat hela morgnen..

Min vecka är väldigt tråkig, är ledig imorgon och då ska nog jag och Ella ta tåget till mamma eller bussen, tänkte att det skulle vara bra träning för henne då det var ett par månader sedan vi åkte kommunalt. Sedan så jobbar jag resten av veckan, 16-stängning förutom fredag då börjar jag 14. Veckan därpå tror jag är likadan.
 
Ella kommer nog vara med M på eftermidaggarna på en MC demontering, jag lämnar nog av henne hos honom så får hon vara med honom några timmar, slipper hon vara själv, har så svårt för att hon ska vara helt själv. Går ju bra ibland men går det att lösa så är det bra. Finns ju flera vovvar där så hon lär inte ha tråkigt, hon har ju varit där förut så det går nog bra.

Hoppas ni har det bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0