Inget speciellt

Har kommit hem nu. Var till stan och övningskörde och shoppa lite saker eller ja en hundkräm från Kerstin Florian och lite annat smått. Ska sätta igång och städa här hemma för det ser ut som jag vet inte vad.

Ikväll blir det film mys med tacos och andra läckerheter.

Detta inlägg var väll gannska onödigt men bjuder på några Ella pics som jag tog nyss:

image38

image39

Hon brukar sitta eller ligga i mitt knä när jag sitter vid datorn, vilket hon gör på bilderna =).

Hoppas ni får en trevlig fredag.

Kommentarer
Postat av: Melinda

Ang. din fråga på Bloggdesign - under #content finns Padding, ändra så att det är lika värde på båda talen så får du mellanrum mellan den lodräta och de vågräta linjerna :)

2008-03-07 @ 13:12:16
URL: http://melindas.blogg.se
Postat av: Designa din blogg - För dig som vill sticka ut i mängden

Hej! Jag ser att du har fått lite hjälp redan..=)

2008-03-07 @ 17:13:26
URL: http://www.designadinblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0