Ut med det gamla in med det nya....

Så känner jag just nu :) ska göra en ny header till bloggen och kanske ändra färgerna om jag orkar annars fixar jag det i veckan iaf.

Jag har även funderat på förändringar i min vardag, börjar ledsna på att jobba som servitris... Visst jag trivs på mitt jobb och jag har det bra men jag är uttråkad.. Känns som jag behöver göra något nytt, förändring i min vardag.. Jag har haft funderingar länge på att starta eget men jag känner att det är inte det rätt just nu så jag vill plugga och jag tror jag har hittat rätt för att senare i livet ha kunskap att starta eget eller utveckla min idé :). Nu till det tråkiga, jag måste jobba ett år till för utbildningen startar nästa gång februari 2010 men då hinner jag spara pengar så jag har lite extra under det året jag plugga för csn-pengarna är ju inte mycket att hurra för, men ett år kan man stå ut med lite mindre pengar på kontot (läs typ mindre än hälften) ;). Fårse hur det blir med allt men känns kul att han något att se framimot och ska försöka stå ut 1år till som servitris.

Ska även höststäda i veckan här hemma, rensa och se vad som behövs inhandlas. Försöka få ordning i alla skåp och slänga all skit som jag kan hitta.

Ska plugga hårt i veckan så jag klarar sista matteb provet så jag slipper se min matteb bok nå mer :).

Nu blev det bara ett text-inlägg. Hoppas ni inte blev uttråkade men kan även berätta att Ella mår bra och luktar vanilj för hon duscha igår och hon ligger just nu i soffan på sin kudde och sover sött.

Hoppas ni får en trevlig vecka, själv ska jag jobba måndag sen är jag ledig tis-tor och jobbar sen fre-sön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0