Så mycket att göra men ingen tid..

Ska iväg och jobba snart... Igår var jag ledig och dagen börja med att jag var på ansiktsbehandlig, sjukt bra ställe i uppsala som heter SkinCare köpte jätte bra produkter och i.d smink som är super också :) dyrt kalas men värt det.
Sen så hämta M mig och vi åkte och handla lite sen åkte vi vidare hem till mamma för att hämta Ella och fick då veta att 20min innan vi kom så hade hennes ena katt dött, troligen blivit påkörd och försökt gått hem och dött utanför på verandan :( så hemskt. Vi saknar dig Gustav hoppas du har det bra i katthimmlen.
 
Efter som jag har en heltidstjäns nu så hinner jag inte med så mycket som jag vill hinna med, mina lediga dagar är redan uppbokade med massa saker och får tacka nej till så mycket roligt :( tråkigt men så är väll vuxenlivet, jobba,jobba och jobba...

Nej men nu ska jag köra iväg till jobbet. Vi hörs en annan dag.

Ha en trevlig helg, själv ska jag jobba imorgon också men e ledig på söndag :). Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0