aarrrghhh

Jag håller nog på att bli galen. Jag har hållt på sedan i oktober och förökt bli medlem i HRAF nu i februari blev jag medlem men fick betala en stor summa retroaktivt vilket jag inte har någon lust med men nu är frågan ska jag betala skiten och byta akassa till unionen som är billigare i månaden eller ska jag försöka få avgiften avskriven för att det inte informerat mig om detta utan bara skickat ut inbealningen utan någon varning!!! Jag kommer nog bli knäpp av allt det här.. Vad är rätt sak att göra?! kommer jag ångra mig hur jag än gör?!

Önskar att det här problemet bara försvann för jag orkar inte tänka nå mer på det.............

Nu ska jag plugga och sedan vid 13-tiden åker jag och jobbar.

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0