RegnRegn

Åhh nu  regnar det ute, blää.. men men..

Jag sitter och försöker få i ordning allt tills imorgon när jag ska till sthlm för min första dag på sommilierutbildning :) ska bli kul men är lite stressad över allt för jag ska iväg och jobba om ett tag och jag stänger ikväll så jag hoppas det inte blir så sent för jag ska upp rätt så tidigt 05.50 eller nått :). Mitt schema har blivit ändrat  så jag är lite sur för jag inte är ledig så mycket som jag skulle ha varit från början :( men så är livet, det blir inte alltid som man vill.

Jag letar just nu efter min mp3 som verkar vara borta, suck. Ska lägga fram kläder tills imorgon och packa i ordning allt så jag inte behöver tänka så mkt imorrn.

Ha en trevlig måndag där ute!

Kommentarer
Postat av: Mindy

Man tackar för du gillar min sida..Ha en skön måndag..

2009-01-12 @ 15:56:47
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0