DÖDÖDÖ

Jobbig dag, bläää.. Allt som typ kunde gå fel gick fel när jag skulle hem från jobbet...


FÖRST så blir jag sen på jobbet och får vara kvar längre en vad jag ska så efter 1timma "övertid" så försöker jag skynda mig där ifrån såklart glömer jag bort att ringa en och självklart hade jag inte hans nummer så jag får ringa till jobbet och krångla lite men inget farlig sen när jag kommer ut till våran lån bil efter som vårat halvljus inte fungerar så håller låne bilen på att rasa samman jag ville bara tända eld på den och ta bussen hem men jag satte mig i den och på väg hem..
   Självklart så måste jag tanka, stannar till  vid macken efter vägen och självklart så får jag inte upp tanklocket eller vad det heter, jag ringer M men han svarar inte så jag skiter i det och börjar köra hemåt sen ringer M upp mig och han säger att jag måste tanka för annars kommer vi ingen stanns och DÅ först berättar han att man ska trycka på en grej för att den ska öpnnas. jag ville bara DÖ då så det var bara att vända och tanka men inte där slutar det, jag går ur och ska tanka inser att jag ställt mig åt helvete fel men jag ORKAR inte köra fram så jag står och krånglar med munstycket eller vad det nu heter till slut lyckas jag få i det jag försöker få ner den men det är typ stopp jag tänker ähh det ska väll vara så och trycker STEN hårt och så klart så forsar det upp MASSOR med BENSIN på hela mina händer, jacka och byxor jag blir tokig men går in på macken och lånar deras handfat och tvättar av mig tack vara den trevliga personalen lyckas jga tanka snabbt och vara där ifrån rätt snabbt.... Sen alla småsaker som händer orkar jag inrte skriva men SKIT DAG säger jag bar men när jag kom hem...

då sätter jag på ägg för att göra räksmörgåsar alla 3ägg spricker GAAHH sen rostar jag brödet och glömer bort det så det blir helt svart och ja ni förstår min dag har bara fortsatt att vara hemsk..

Jag hoppas att morgondagen blir bättre..och ja jag stinker bensin och min jacka med, får frysa till jobbet imorgon, bläää.

Nej nu ska jag försöka göra nått eller inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0