SOL OCH SEMESTER = UNDERBART

Ja men min semster har börjat och det är underbart väder med sol och värme, vad mer kan man önska sig?
Igår var jag till sthlm och shoppa och träffa Bertil ;) så himla skojsigt. Idag har vi varit och badat och nu ska jag försöka få lite gjort här hemma för imorgon åker vi till dalarna :) ska bli kul. Jag har inte börjat packa än så jag lär väll göra det ska packa åt mig själv, 2 hundar och 1 kanin -haha- i år får även kaninen hugo hänga med :D. Ikväll ska jag och Ella på agilitykursen så det är bäst att jag får mycket gjort nu för ikväll hinns det inte med.

Ska ladda kameran så jag kan ta massor med bilder och visa er.
Ha en underbar vecka alla rara så hörs vi, kramar!

Ps. sola försiktigt ;)

Kommentarer
Postat av: Bertil

Det va skoj o träffa dig Norton! Ha en trevlig semester du! Hoppas vi ses o hörs snart igen! Kraaamis

2009-06-27 @ 12:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0