hallojsan

Sorry har inte hunnit lägga upp några bilder, kommer upp saker helatiden som ska göras.

Idag är jag ledig från jobbet och även imorrn, jätte skönt. Vi har vart och köpt massa löste, mummsigt :D. Ska laga lite indisk mat ikväll, tikka masala med nan-bröd och en flaska vitt, tror det blir en Pinot Gris från Alsace :) *gott.
Till desert blir det smågodis och en hyrfilm :D alltså kolla på filmen inte äta den, ja ni fattar...

Nu ska jag plocka lite här hemma och mysa med voffsen och M.




Kommentarer
Postat av: Chris

Heeej på er,

hur är det!? Så länge sen man träffade er!! Saknar ju "mina" småtjejer!



Måste komma och hälsa på er! Skulle inte du kunna maila mig er nya adress?



Skulle vara kul och se lite nya bilder på tjejerna! :) Har ni funerat på ställa ut på Lilla Sthlm?



Hoppas allt är bra! Massa kramar från oss!

2010-01-25 @ 15:31:36
URL: http://www.minapinnar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0