Äntligen

Åhhh jag är så glad för jag har sagt upp mig från mitt nuvarande jobb på herrgården, så himla skönt.

ÄNTLIGEN kan jag få ett normalt liv och slippa allt slit och helt absurda arbetstider och rutiner (som inte existerar alls). Den 21 september är min sista arbetsdag, YES :).
Har inget nytt jobb än men hoppas hitta ett inom inte allt för lång tid, har lite på G men inget säkert än. Men allt löser sig till slut. ;)

Nu ska jag prova nya saker och uppleva saker som jag inte haft tid med förut och få lite sömna istället för ingen, sköönt.

Nu kör vi...

♥ Nathalie

Kommentarer
Postat av: mickan

super cool blogg:)



Besök gärna min:D

2010-09-03 @ 23:36:07
URL: http://absoluutmickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0