Året som varit 2008

Tänkte gör ett inlägg om året som varit men insåg att jag började blogga här i mars och jag minns inte vad som hände i januari-februari så vi får väll köra från mars då :).

MARS:



Jag övningskörde och var orolig över uppkörningen i början på april..



Jag bakade muffins och var lite som en hemmafru eftersom jag pluggade och var hemma mycket med Ella.



En outfit från mars.

Jag tränade en heldel och jobbade extra när jag kunde. Ella och jag var ute och gick mycket i skogen.


APRIL:





Jag la upp en del outfits och använde kjol flitigt..

JAG TOG MITT KÖRKORT :)

Fortsatte att träna och jobba extra.

Var på personalfest


MAJ:





Vi var i dalarna i början på maj.





Vi hänge nere vid vattnet vid slottet mycket och Ella tyckte de var super skönt att värmen hade kommit tbx :)





Ella var på sin första utställning och det gick väll bra :)

JUNI:






Vi hängde i dalarna och Ella hade kul med sina polare :)


Ella fyllde 1år :) min prinsessa.





Jag var lite galen som vanlig och vi grillade massor :)



Ella fick en ögoninflamation på midsommar och fick ögondroppar och blev fort frisk.

Jag fick mitt jobb, där jag jobbar nu :).

JULI:



Vi inledde juli med att  var några dagar i dalarna :) ovanligt..





Åt god mat..






Vi badade mycket när jag inte jobbade vilket jag gjorde mycket men på ledig tid var det sol, bad och grillning..

AUGUSTI:

Jag jobbade mycket och orkade inte blogga.
jag fyllde även 20år :)



Var även på kräftskiva.

SEPTEMBER:



 Skrev inte så mycket. Men var i sthlm och träffade en barndomsvän vilket var skoj.

OKTOBER:

Bloggade mer och var ute på många härliga skogspromenader med Ella.










Vi åkte även upp till dalarna ;)

NOVEMBER:




Jag slingade håret :)

'

Ella fick en ludde och hade det mysigt :)

DECEMBER:



Vi var och hälsade på Ellas mamma och uppfödare i sthlm



Vi hälsade på M's släkt som har två ridgeback i sthlm.






Jag blev erbjuden att gå en sommilier utbildning genom jobbet under 2009 i sthlm och tackade JA :).

Under år 2008 dog även min morfar som jag saknar oerhört mycket.



År 2009 kommer bli ett lyckat år det känner jag på mig.

GOTT NYTT ÅR.

Ps. Nu ska jag iväg och jobba men jag var ju ledig på jul ;) och imorgon börjar mina 6dagars ledighet WOHO och självklart ska vi till dalarna :D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0