Sthlm fram och tbx

Igår var jag ledig och då åkte vi en sväng till sthlm för att fixa bilen. Det gick bra och M ringde mig imorse och sa att den gick igenom besiktningen :) woho. Vi hade en trevlig dag som startade i uppsala med att vi besökte 3djurbutiker :) Ella fick godis hos alla 3 så hon var glad om nån *hihi*. Vi åkte sedan vidare till sthlm till M's moster och hälsade på 2 ridgeback och fikade sedan blev det bilmeck någon timma, jag och Ella kollade bara på :) sen efter det åkte vi tbx till M's moster, kusin och käkade lite och var där tills klockan var ca 19 så åkte vi vidare till Ellas uppfödare där vi fick god fika och Ella fick busa och pussas :). En jätte trevlig dag och Ella var såå trött igår och även idag :). 

Jag är även ledig idag och imorgon, såå skönt men jag jobbar torsdag-måndag.

Lägger nog upp bilder senare om det blev några bra från igår. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0