...

hejhej!!

Har haft så mycket att göra att jag knappt haft någon tid över att blogga..

Mycket på jobbet nu när julborden dragit igång, sååå himla mycket folk :).

Har ingen aning om vad jag ska köpa till alla i julklapp :/ igår var det första andvent men jag fick bara upp 2julgrejer hihi får se om jag får upp julstjärnan i köket i veckan..

Ella tycker att vädret inte är det roligaste, hon går en bit men sedan så ska vi vända för att gå in annars så strejkar hon. :)

Till jul åker vi till dalarna, tråkigt nog är jag bara ledig 23-24 :( den 22 jobbar jag lunch och den 25 jobbar jag kväll men vi får njuta 2dagar i dalarna.

Nej nu ska jag återgå till lite planerande... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0