Jobba

Ska snart åka iväg och jobba. Det är ändå dåligt väder här så det gör inget :). Hoppas jag får en lugn och skön dag på jobbet, orkar inte med massa stress idag men vi får väll se hur det blir, hehe.

Ella surar jämt när jag ska iväg och jobba. Hon vet alltid när det är dags och då ligger hon i sängen och kollar sorgset och ibland innan jag ska gå darrar hon lite. Men M är ledig nu så hon har honom men han är i garaget en stund på dagarna så hon blir oftast själv en stund när jag åker så kommer han hem efter en liten stund. Det är bra övning för henne att vara själv 1-2 timmar några gånger i veckan.

Nej nu ska jag göra mig färdig och sedan dra iväg. Hoppas ni får en trevlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0