chicy.se

Beställde från chicy.se för en vecka sedan och idag kom min kjol och klänning. Jag tyckte mest om kjolen men kjolen är lite kort så man måste ju se till att ha något bra under :). Inner klänningen i klänningen *haha* är lite kort så även där måste man se till att ha något bra under om man nu inte vill visa det :D. Både kjolen och klänningen är i samma tyg men jag tyckte det var ett väldigt fint tyg så det gör inget att jag har två olika plagg i samma tyg :). Ska ha på mig kjolen och det på första bilden idag på arbetsintervjuen kl: 17.30 :) lite narvös e jag men det ska nog gå bra.

Fårse vad jag ska ha på mig imorgon har en annan blommig kläninng som är gammal från NY (tror jag det var) väldigt söt och sommrig e den men vi fårse vad jag känner för imorgon.

Ha en fortsatt trevlig torsdag så hörs vi i helgen nån gång ;).

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0