Drömmar

Det känns som jag drömmer  för mycket ibland, hehe. Jag är en sån som vill göra allt möjligt och prova på allt. Just nu har jag 3 lite större drömmar som är avgörande vad jag ska göra i framtiden. Vill inte berätta något än för det är bara drömmar men ska kolla upp lite saker nästa veckan och så får vi se hur det blir. 2 av mina drömmar kan jag heltklart uppfylla men vill jag det? den 3:e vill jag JÄTTE mycket men klarar jag det? Det är skönt att jag har några saker som jag vill göra men så svårt när man inte vet vilket man ska satsa stenhårt på de man kan uppnå eller det man verkligen vill men det inte är säkert att man lyckas?! Jag får helt enkelt forska i det och se vad jag kan göra åt saken. Man kan inte mer än att göra sitt bästa. Hoppas ni drömmer mycket och satsar. Man kan bara man vill eller hur? =)

Nu ska jag unna mig lite onyttigheter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0