Fyy, blä, usch, aaaa

Idag så när jag och M var ute så såg jag en av de värsta sakerna som finns i min värld.. usch alltså jag vill nästan inte skriva det här för jag tycker dom är så vidriga men det börjar på O slutar på M och i mellan är det ett R så nu får ni komma på vad det var inte så svårt... Jag skrek och fick panik och sprang och grät... uuuhh jag hatar såna alltså... Nej usch nu kryper det i hela kroppen men jag var bara tvungen att få ur mig det..

Såg även en hemlös katt idag :( stackarn vill bara ta hem den och ge den massor med kärlek och mat..

Imorgon ska jag städa här hemma och ta det lugnt för på måndag ska jag provjobb på Cafét i stan :) spännande..

Puss och godnatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0