Nattinatti

Hmm tänkte mest babbla lite... Imorgon ska jag ta det lugnt, ska nog gå och kolla i möbelaffären här där vi bor och få lite inspriation och fördriva tiden. Idag har jag varit hos mamma hela dagen och när jag skulle där ifrån fick jag låna mammas regnjacka, haha kan säga som så att jag såg ut som en fiskare det var nog en rolig syn.

På onsdag ska jag försöka palla mig iväg och träna för dom har lagt till 2 extra veckor med body pump så nu kan jag inte skylla på att dom har stängt redan, haha men sedan öppnar dom i början på augusti igen lite tråkigt för jag hade velat tränat hela sommaren. Blir ju lätt att man blir lat och kommer efter och får börja om nästa termin men jag ska försöka att gå "power walks" haha och simma så kanske jag håller mig i form med några otränade delar, haha.

Längtar tills på torsdag och helgen. På torsdag ska jag och mamma storhandla vilket jag tycker är kul och sedan käka lunch ute. På fredag är det midsommar vilket ska blir super kul och trevligt.

Ska försöka komma igång och blogga igen men har verkligen inget speciellt att säga så det skulle bara bli massa tråk. Hoppas solen kommer tbx snart så man kan SOLA jag börjar blir vit igen, hade verkligen fått igång pigmenten och började bli brun vilket inte händer ofta. Sol vart tog du vägen?? kom tbx NU.

Nej nu blir det sängen, nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0