Söndag...

Söndag, ja det har inte hänt så mycket hos oss idag. Vi var på en liten utflykt idag med men bara jag, M och Ella. Vi åkte till en liten sjö och M testa sin båt "läs leksak" :). Sedan har vi städat lite, Ella och M har sprungit i en uppförsbacke medans jag satt uppe och hejade på dom och kastade pinnar åt Ella (väldigt ansträngande ;) hihi ). 

Imorgon är det min första provjobbsdag :) ska som sagt vara på cafét i stan i morgon och sedan 2 dagar till denna vecka vet inte vilka det blir än jag kanske gör bort mig imorgon och får kanske inte komma tbx :) närå men det hoppas vi inte men sedan på onsdag-och lördagkväll ska jag provjobba på herrgården känns lite pirrigare än Cafét eftersom det är väldigt noga hur man uppför sig och hur man jobbar där alltså inget vanligt serveringsjobb utan man ska ha mycket erfarenhet eller mycket vilja och jag har det sista och lite av det första :).

Ella har blivit mycket bättre i sitt öga redan, härligt. Var så jobbigt att se henne ha ont men nu ser det mycket bättre ut.

Ska nog lägga mig tidigt så jag orkar imorgon börjar 8.30.
Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0