Tbx från semestern hehe

Hade en liten blogg semester över helgen men nu är vi tbx vi kom hem i måndags med det tog lite tid att komma tbx till rutiner och få ordning på all pakning m.m. =) vi har alltså varit i dalarna torsdag-måndag, trevlig värre. Underbart väder har vi haft också. Jag har inte tränat på säkert 3veckor vilket känns piss men nu stänger dom över sommaren =( juni-juli tror jag men jag får väll gå ut och gå långa promenader med Ella och sedan när det blir varmare i vattnet får jag se till att simma en massor, hehe. Får ta upp träningen igen när terminen startar efter sommar uppehållet.

Så det var väll en lite uppdate vad som har hänt. Ska lägga upp en massa bilder i ett nytt inlägg snart.

Puss på er/ blingbling Ella ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0