Jobb

Har haft fullt upp så därför har jag inte skrivit på ett par dagar. Jag är så glad just nu för jag har fått en provanställning på herrgården 6månader på heltid :) wiieee underbart. Hoppas bara allt går bra och att jag kommer trivas. Längtar oerhört mycket tills första löningen den 15augusti haha har varit såå fattig nu flera månader pga att jag bara jobbat extra. Jag ska jobba imorgon och på onsdag. Min chef ska gå igenom saker med mig inför nästa vecka för hon ska vara borta då när jag ska jobba. På torsdag åker jag, M, Ella, mamma och Trixie till dalarna till M's föräldrar tills på söndag ska bli riktigt trevligt. Få lite semester innan jag börjar jobba på "riktigt".

Ni får ursäkta om jag inte bloggar så ofta men lär blogga när jag är ledig eller jobbar kväll så ni slipper mig inte men kanske bloggar mycket en och samma dag istället för lite då och då om ni förstår :).

Är så taggad att få börja jobba heltid tänk att kunna spara pengar till en resa eller så. Underbart, om jag får vara kvar efter provanställningen om 6månader så ska jag nog försöka spara till en resa kanske Paris eller Centrala Rivieran eller New York kanske London hmm vi fårse vad det blir men en resa är ett måste om jag får en fast anställning och vill vara kvar hehe. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0