Igår och idag

Igår var jag på body step vilket var väldigt kul men sååå jobbigt, har nog aldrig svettas så mkt som på det passet så det ska jag fortsätta med =). Idag är det body pump får se om jag orkar ta mig dit.

M körde mig igår till body stepen och när vi nästan var framme så hör vi på radion att det hade hänt en olycka på den vägen som vi kör på när vi kommer fram till olyckan så har en bil våltat och låg upp och ner i diket och det var brandbilar och ambulanser över båda körfälten så det var bara att köra en annan väg som vi aldrig åkt förr men vi kom fram iaf fast jag kom 5 min försent. Hoppas det gick bra för dom i bilen, det var ju isbanna igår på vägarna.

Idag har jag varit och handlat med mamma och så lagade vi lasange och den blev väldigt god =). Imorrn ska vi dit igen fast M ska med han var i skolan idag. Så imorrn blir det smörgåstårta *mumms* och massa påskgodis och till efterrätt ska vi iaf vara lite nyttiga och äta fruktsallad, hehe.

Nej nu ska jag göra någon nytta. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0