Vart är min LÖN??????

Jag hatar detta förra månaden fick jag säga till för att jag ej fått min lön, visseligen fick jag in den samma dag som jag sa till men ändå man ska inte behöva göra det. Idag är det väll löning? den är ju iaf den 25, hmm men inga pengar på mitt konto än men jag väntar till 11 annars får jag höra av mig till dom igen, blir tokig då.

Jag har hittat en jätte söt kjol som jag vill beställa så de vore bra och veta hur mkt pengar jag har ifall jag ska beställa den =). Visar bild sen om jag beställt den.

Ska iväg till mamma snart och käka lunch med henne senare, tror det blir fisk idag, mumms.

Vid 4-tiden ska jag möta M i stan för vi ska storhandla, woho eller nått.

image87

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hmm, S/M är nog mer M än S faktiskt. Dessa är dock en aning mindre i storlekarna för tyget är inte lika stretchigt som det svarta, fast fortfarande stretchigt ju. Vad har du för storlek i vanliga fall på kjolar?

2008-03-25 @ 10:55:20
URL: http://isadesign.blogg.se
Postat av: Sanna

Okej, men då tror jag XS passar dig bäst. Jag ska köpa tyg imorgon så syr onsdag/torsdag. Betalar du snabbt så får du antagligen kjolen i början på nästa vecka :) Maila mig om du vill göra en beställning.

2008-03-25 @ 21:19:31
URL: http://isadesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0