All I Need Is A Bed

Jag är så trött efter helgen. Fredagen var jobbig eftersom vi var o stor handla m.m. På lördagen var vi uppe tidigt och åkte på utställning och sedan efter det åkte jag till mamma och fira morsdag + att vi gick en promenad med vovvarna. Idag åkte vi till utställningen men bara för att kolla men jag började jobba kl 10 fast det var ju på herrgården där utställningen var så jag hade ju inte långt till jobbet men hade häldre varit på utställningen än stå i solen och sålt hamburgare, korv, mackor m.m. Jag jobbade ca 10-15. Är helt slut nu och så har jag bränt mig nå in i norden så jag har världens bondbränna ser inte klok ut, haha. Tror att jag kommer lägga mig tidigt ikväll. Bilderna blev gannska kassa från helgen för jag har kommit åt någon knapp och så men kanske att jag lägger upp någon för skoj skull men just nu orkar jag inte.

Utställningen i lördags gick bra för Ellas del, hon var ju för smal men det visste vi ju redan annars fick vi ingen dålig kritik bara bra men Ella var själv som junior men fick 1:a pris, roligt. Hon stod helt okej på bordet och var väldigt duktig *solt* men jag var helt förvirad och det känndes som jag var på en annan planet, hel virrig men det gick bra iaf. För Bella Ellas syster gick det super bra idag på utställningen vilket var jätte kul, grattis till er.

Hoppas ni har haft en trevlig helg, ska uppdatera som vanlig nu i veckan.

Pussssssssss

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sv: Så hon vann! :D

2008-05-25 @ 18:36:31
URL: http://typperra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0