Är sjukt narvös

Nästa helg ska jag ställa ut Ella för första gången och jag är såå narvös. Första gången för båda mig och henne. Jag kommer nog göra bort mig som vanligt när det gäller nya saker, hehe. Om jag sköter mig så hoppas jag att Ella också gör det =). Men är det regn kommer vi nog inte göra bra ifrån oss för vi båda HATAR det fast Ella hatar det mer än mig, hehe.

En stå-bild på Ella från oktober:



Håll tummarna på lördag. Hoppas våran anmälan har kommit in, har ej fått några papper än.

Kommentarer
Postat av: Christer, Linda & Daphne

Hej på er=)



Vad duktiga ni är.....det ser ju jätte bra ut.



Kom ihåg att andas i ringen och se till att du och Ella har roligt DET är det viktigaste, ge henne riktigt super gott godis så kommer ni greja det där fin fint.



Jätte kul att läsa på sidan.....och mycket härliga bilder



Daphne & Co

2008-05-18 @ 18:09:07
URL: http://123minsida.se/daffelis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0