Tränings dax

Nja inte idag men idag bestämde jag mig för att komma iform igen, slutade träna i juni för stället där jag tränade skulle ha sommar stängt men nu vill jag komma igång på riktigt igen. Just nu promenerar jag endast med Ella och det är ju inget man får snygga muskler av. Men jag vet inte riktigt vad/var jag ska träna för det gamla stället passar inte ihop med mitt jobb :( så jag funderar på att gå och simma här i närheten och sedan kanske börja gymma?! men jag vet inte ska komma igång med simmning 1gång i veckan och börja äta bättre mat igen, har slarvat endel nu under sommaren :/.

Nu blir det nya tag och jag ska satsa allt jag har på detta för jag vet hur bra jag mår av det och gör bättre ifrån mig när det gäller allt :). Får sluta med undanflykter och skylla på att jag jobbar.

Berättar hur det går :)

Fortsättning följer.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0