Veckan

Ja idag är det grått ute, tråkigt :( men jag ska snart iväg och jobba kväll sen jobbar jag frukost imorgon sen är jag ledig på torsdag och då ska vi ha mammas hund Trixie här till på fredag och jag jobbar fredag,lördag och på söndag har jag semester 1vecka :) så härligt men det roligaste är att Ella ska få en lilla syster på söndag, tror att hon kommer få heta Fendi som hon heter i stamtavlan och det är samma uppfödare som till Ella, Prinsens kennel. Längtar ihjäl mig, hihi. Har rotat bland alla Ellas saker och hittade hennes valp halsband och koppel som inte är speciellt använda så hon får ärva dom och sen köpte vi en ny matskål för nån dag sedan och valpfoder sen har vi även köpt ett nytt tält till dom båda som dom får plats i. Kan det inte bli söndag NU hehe.


Ha en trevlig vecka så hörs vi en annan dag!

Kommentarer
Postat av: Chris

Hej hopp!



Nu vill vi ha mycket uppdatering och bilder på flickorna! Ok!?



hoppas allt är bra!

kram

2009-04-27 @ 21:43:27
URL: http://www.prinsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0