BIR valp, BIS valp 4, HP

Woho :) igår var det utställning i Tierp och självklart skulle jag jobba hade räknat med att börja 16.00 men blev 12.00 så ist fick Marcus hoppa in i stället för mig vilket visade sig inte vara helt fel :). Vi hade endast tränat i går innan utställningen så man kan väll säga att Fendi är en naturbegåvning :D hihi. Fendi var själv i sin ras men fick BIR valp och fick komma tbx senare och blev då BIS valp 4 i 6-9mån utav 15 hundar, inte illa. Hon fick massa med fina priser.  Vi är så stolta över våran prinsessa.

Tyvär så fanns ingen på plats för att ta några kort, jag sprang runt på jobbet samtidigt och var narvös över hur det skulle gå :).

Ska försöka lägga upp några bilder i veckan som jag lovat innan men det är så mycket nu.
Bilder från utställningen lär väll komma upp på deras hemsida någon dag, http://www.tierpsbk.se/

Nästa söndag börjar jag och Ella på agility fortsättningskurs och Fendi har börjat på valpkurs med Marcus men det har bara varit en gång nästa gång är på tisdag.

Trevlig söndag.

Kommentarer
Postat av: Chris

GRATTIS!!!



Ni måste ju ringa och berätta såna här saker :)



Gud så kul! Hoppas Marcus fått lite blodad tand!

Ser fortfarande fram emot eran debut på agility!!



Hoppas allt är bra!

Kram - en stolt uppfödare! ;)

2009-08-31 @ 12:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0