sthlm- dag 4

Shit vad veckorna går fort jag hinner knappt med...

Idag har jag varit i sthlm hela dagen på sommelier utb. på RA, väldigt trevlig dag och jag lärde mig massor. Vi hade Nya Världen, vilket va roligt och gud vad mkt vin jag har provat idag, började må illa på slutet av allt vin :) men sen när vi hade slutat åkte jag till centralen och gick och fick lite mat i magen så då mådde jag bättre igen men just  nu har jag skit ont i nacken och axlarna, bläää..

Vi provade en hel del goda viner och ett var organiskt, mummsigt var det :). Ska försöka börja lägga ut liten mat och vinförslag när jag får mer tid framöver om jag får det någon gång. Men man måste se till att ha egentid och bara göra det man känner för men ibland finns det inte tid, all ledigtid jag har försöker jag lägga på Ella.

Vi fick sjukt god mat på RA idag, svädfisk så himla gott och super god desert, fy vad bortskämd man blir... Ursäkta att jag hoppar fram och tbx mellan olika ämen och att det kanske är osammanhängande :)..

Pendeln var sen i morse men jag kom i tid, skönt. Sen på vägen hem hade jag lust att begå självmord eller nått för först är upptåget försenat, hur länge säger dom inte sen efter 20-25 min så säger dom att tåget är på G man ba JAHA.. När jag väl sitter på tåget så efter uppsala så blir vi fast ca 10-13min tror ni inte jag blir tokig.. Usch vilken jobbig hem resa....BLÄÄ för TÅG..

Nä nu börjar ögonen åka igen så jag ska väll göra sängen sällskap... Hörs en annan dag, ska lägga upp bilder från dalarna...

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0