Ja men jo

irriterande när jag har tänkt bloggat några gånger så kan man inte logga in, grrrrrrr men men.. har glömt bort vad jag skulle blogg om, hmm.

Idag är det iaf kallt ute och det är inge kul att vara ute man blir ju som en isbit så vi är inne och Ella leker med sin råtta just nu.

Igår var mamma hundvakt åt Ella så jag och M åkte in till stan och käkade på Tavernan tog ett glas vitt, passade inte så bra med maten ja åt. Maten var helt underbar iaf :), jag åt oxrygg och vinet var åt det söta hållet så hade nog passat bättre åt något med lite mer fett i.  Igår jobbade jag fruskost lunch så jag var rätt trött så vi åkte hem och käkade godis och kollade på tv/film. Idag ska jag jobba kväll, hoppas ni ska göra något roligt idag.


Nä nu ska jag sluta babbla och göra någon nytta.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0