Levande död..

Jag mår piss, har blivit förkyld IGEN men denna gång tänker jag inte ligga nerbäddad och ha tråkigt utan jag tänker jobba och leva mitt liv som vanligt, någon j'vla förkylning ska inte hindra mig :). På tisdag så börjar min sommilierutbildning i sthlm, ska bli så himla skoj.

Ella mår bra men hon tycker kylan är BLÄÄ och vägrar gå och vill bara ut en snabbis :) jag drog med henne på en prommis idag för de var lite mildare men vi kom inte så långt fören hon börja gå hemmåt och ville in, haha. Vilken fryslort jag kan då berätta att Ella hade en fleecetröja på sig plus ett varmt hurttatäcke :), får nog köpa skor till nästa vinter ;).

Hoppas ni mår primajulskinka.

Puss

Kommentarer
Postat av: Chris

Hej,

tråkigt att läsa att du är sjuk! - Hoppas du blir frisk snart!

Har precis suttit och betat av typ hela din blogg..haha...måste helt enkelt bli mer aktiv!



Kollade på alla fina bilder på Ella bus! Härligt..

Gillade verkligen den rosa från hundgraderoben..



Hoppas vi ses snart ingen!



Och som du säger 2009 ska bli ett bra år.. och vi ska träffas mycket mer (bestämmer jag..haha)



Kramar Chris & hundarna

2009-01-11 @ 11:32:13
URL: http://www.minapinnar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0