14 Söndag

Jahap då var det söndag IGEN känns det som :). Veckorna bara flyger förbi. Det regnar idag och serut som det kommer göra heladagen så det blir väll ingen tennis :(. Hoppas på att M ska komma hem snart så vi kan gå och handla lunch och hyra film och kanske köpa lite godis :D hihi. Igår jobba jag och det var en rätt lugn dag på jobbet inte allt för mycket folk och konstigheter, mera sånt ;).

Imorgon ska jag jobba igen och då börjar sommarpassen 11.30 till stägning (när gästern gått) så det blir långa dagar. Är ledidig på tisdag men då har jag fullt upp, ska på ansiktsbehandling på morgonen sedan stor handla och köpa hundmat m.m. sen på kvällen börjar jag och Ella på agillitykursen wieee :D. Sen jobbar jag nog fram tills på söndagen.

Nä nu ska jag göra något vettigt.

LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0