Kaos

Hade tänkt lägga in några bilder men hittar inte usbsladden så det får bli en annan dag. Det är en enda stor röra här hemma, kartonger och saker överallt.

Snart ska jag åka och joba börjar 16, har inge lust idag då jag är själv och tror inte att jag har några gäster idag.. Jobbar även imorgon sen är jag ledig på onsdag fårse vad jag hittar på då.. nu är det 2 veckor kvar tills jag går på semester wiee :D.

Sen har jag börjat cykla med Ella och det går jätte bra än sålänge, riktigt kul för oss båda. Ska försöka att göra det minst 1gång om dagen sålänge det inte regnar :D.

Fendi växer så det knakar man hinner knappt med :) hon blir bara större och lär sig nya saker för var dag som går.
Hon kan ta sig upp i sängen och soffan helt själv och även ner :) hon kan typ "sitt" :). Jätte kul att följa hennes utveckling.

Bilder kommer en annan dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0