Yeahyeah

Regnregnregnregnregngrnrnr-BLÄÄ vill ha SOL NUNUNU eller inte imorrn för då ska jag jobba men på söndag kan det vara sol :).

Köpt en ny soffa idag, skita FIN. Men det var lite tufft att få hem den i regnrusket men det gick bra tillslut. Så himla nöjd kommer bli så fint i det lila huset. Tänk att man kan längta så mycket till något, fast jag kommer nog aldrig kunna längta så mycket som jag gjorde innan vi fick hem Ella ;) hon är nog det jag har längtat efter MEST någonsin min lilla prinsessa och fendi-bus hon var oxå efterlängtad. :)

Igår skar jag mig på jobbet :( så synd om mig... gjorde skkitt ONT men jag överlever nog..

Började spela tennis med Saris "sara" :) igår, vi är sååå GRYMMA ;) haha. Men super kul var det, hoppas på fint väder på söndag så vi kan spela.

Hmm jag sen har det väll inte hänt så mycket mera eller jo jag har köpt en ny mobil :D en med touch skärm, super fiiiin.

Ja bilder kommer när jag hittat USB-sladden som fortfarande är borta, BLÄÄ. Hittar den väll när vi flyttat, haha.

NattiNatti
LovePeaceChoklad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0