hundhundhundhund

åhh det är så kul att vara hundägare det går upp och ner men mest upp :D.
Jag har velat spåra med Ella sen jag vet inte hur länge sedan men det blir aldrig av så idag tog jag saker i egna händer och mixa kokta kycklingfiler med lite vatten och sedan hällde jag ett spår ute i gräset och la en stor kyckling bit vid slutet av spåret och det var så skoj att se Ella, hon är så duktig och tycker det är super kul :) detta ska jag forstätta med tills jag kan gå en riktigt viltspår kurs. Vi kommer nog börja på agillty snart och även klickerkurs så vi kommer ha fullt upp, skojsig. Hoppas kunna ha ett jobb i framtiden där jag kan styra mina arbetstider bättre så jag får mycket mer tid med hundarna varje dag. Fast jag har det gannska bra nu men man kan alltid få det bättre ;).

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0