Sol & Ledig :)

kan det bli bättre jag är ledig en fredag och solen skiner, tjoho. Det tråkiga är bara att alla är upptagna med skola, jobb m.m. och jag är ensam med hundarna men ska åka iväg med dom och gå en promenad någonstanns :) ska förbi affären och hämta ett paket och köpa nån lunch först sen blir det jag och hundarna til klockan 15 då ska vi åka till min mamma och hälsa på sedan ska hon passa vovvarna så ska jag och M ut och äta runt 16.30 vilket ska bli trevligt. Imorgon jobbar jag igen så det gäller att passa på när man är ledig.

Ska lägga upp bilder ikväll på vovvarna, ha en trevlig dag i solen.

Kram

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hejsan! Kul att ni har två tjejer från Prinsen´s nu, de är så fina båda två! Är Fendi dotter till Tiggers syster Fendi? Hade så gott!

2009-06-03 @ 14:37:29
URL: http://www.agenten.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0