Jakt..

åhh vad trött jag är. Vi har varit på möbel jakt idag men kom inte hem med så mycket men alltid något. Kommer visa upp bilder på vårat nya hem sen, så ni får vänta tills dess med att se allt nytt jag har köpt hittils :) har hittat en jätte fin schässlong tror jag det är fast den har inga armstöd, sjukt snygg. Tror nog det blir ett köp, fårse.

Sen for vi iväg till enköping i förrgår och köpte ett matsalsbord som ska stå i vardagsrummet eftersom vi har massa plats över, grymt.

Ska bli så skönt när flytten är över och vi får iordning men det känns lite jobbigt att flytta runt jul eller ja det blir innan men ändå tror vi flyttar den 12dec hoppashoppas.

Nä nu ska jag röja det som går i detta stök.

Trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0